Thursday, January 31, 2013

Recomandari kit de distributie

1 - SKF
2 - Gates
3 - Conti 
4 - Bosch
5 - Dayco
6 - Ruville

Ruville reimpacheteaza, Bosch la fel, cutie Bosch dar vin role INA sau Intensa, Dayco vine China, Conti nu iti recomand curelele de la ei, Dayco sunt asa si asa.
Eu recomand SKF daca tii la masina, sau daca nu ai bani de SKF mergi pe INA cu curea Gates.
Nu exista marca de masini care sa-si produca piesele, doar le ansambleaza. Nu exista piese ”originale” ci doar cutii frumos colorate si inscriptionate cu o anumita marca iar pretul este cu 50% mai mare. Eu nu am crezut asta pina nu am vazut un kit de distributie, ”marca de marca”, cumparata(nu trimisa) din Germania iar cind mecanicul a deschis cutia sigilata, ne-a chemat sa ne arate ce a gasin in interior si anume : role INA iar cureaua CONTECH. Amicul meu nu a vrut sa cumpera din RO(”sunt hoti astia - smenuies piesele si sunt scumpi”...) , merge des prin occident si a cumparat kit ”nemtesc”... Mai tirziu am aflat ca, pe ”original”, Volvo are distributie INA si curea CONTECH, deci era distributie originala.

Ca exemplu, bucsele la xc-ri sunt fabricate in Cehia(Tatra), sistemele electrice si electronice in Germania, covorasele in Lituania, etc... deci totul pe ”original”.  UN SINGUR SFAT : FUGI DE PIESELE CHINEZESTI SI DE CELE TURCESTI... in rest mult succes! 

No comments:

Post a Comment